Prekių grąžinimo tvarka
Kokybiškas prekes galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo.
Sumokėtus pinigus MILOIR grąžina tuo pačiu mokėjimo būdu, kurį pasirinkote pirkdami prekes.
Kaip grąžinti prekes
Norėdami grąžinti prekes, susisiekite su MILOIR tel. nr. +37069012709 arba el. paštu miloirstudio@gmail.com ir pateikite užsakymo numerį, grąžinamų prekių (-ės) pavadimus (-ą) bei grąžinimo priežastį. MILOIR Jus informuos apie grąžinimo procesą. Prekes galima grąžinti išsiunčiant mūsų adresu arba atvykus į saloną, iš anksto suderinus su MILOIR. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
Būtinos grąžinamų prekių sąlygos
Grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių reikalavimų:
- prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
- prekė negali būti Pirkėjo sugadinta;
- prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos;
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas.
Šios sąlygos netaikomos grąžinant nekokybišką prekę (gamyklinis brokas).
Prekės, kurios buvo pirktos ne iš MILOIR arba buvo sugadintos tyčia ar dėl Pirkėjo neatsargumo, atgal nepriimamos.
Grąžinimo išimtys
Vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalimi, grąžinimui taikomos išimtys:
- Negalima grąžinti prekių, kurios po pristatymo buvo išpakuotos ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (pvz., kosmetika, kvepalai, kremai, jei pažeista jų apsauginė pakuotė).
Remiantis LR CK 6.363 str. 8 d., Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu prekės trūkumas yra mažareikšmis.
Kilus papildomiems klausimams, susisiekite su MILOIR tel. nr. +37069012709 arba el. paštu miloirstudio@gmail.com.